יום שני, 24 בדצמבר 2012

משחקי חג המולד

יש כל כך הרבה משחקים ברשת שיצאו לכבוד חג המולד שכל האתרים פשוט מוצפים באדום של סנטה.
האמת שאני חושבת שזה ממש מקסים שדואגים להוציא משחקים לפני החגים ואני קצת תוהה למה אין בדת היהודית את העניין הזה. לא יצא לי לראות מעולם משחקים של חנוכה, פסח או ראש השנה, אבל יכול להיות שהראייה שלי סלקטיבית. בואו נודה, הרבה יותר כיף לראות סבא מזוקן עם כובע מצחיק מאשר סביבונים חסרי כל פואנטה. 
אז הנה כמה מישחקים חמודים שמסתובבים ברשת לכבוד הקריסמס: 
- שמחו קוף כריסטמס: משחק חידה חמוד ביותר. בתחילת המשחק צריך לבחור דמות של קוף ובנוסף להתאים לה איזשהו כובע באווירת חג המולד. אנחנו צריכים לחפש בעזרת הקוף כל מיני אביזרים וחפצים שקשורים לחג המולד כמו עץ, קישוטים ועוד. בדרך אנחנו נאסוף כלים שיעזרו לנו למצוא חפצים נוספים. רוב המשחק פשוט, היו כמה דברים שהיה לי אתגר לאתר. 
- הבדלי כריסטמס: משחקים הבדלים חמוד בניחוח חג. בהתחלה מופיעה תמונה של כלב השוכב במקביל לאח, גרבי החג והמתנות מוכנות ולנו נותר רק למצוא את ההבדל בין התמונות. 
- שולה המתנות: משחק מדליק בו אנחנו מגלמים אדם על מזחלת שצריך לאסוף מתנות וקישוטי חג מהשלג. המשחק הוא על זמן וצריך לעמוד ביעד של נקודות שמעניקות המתנות. בכסף שמרוויחים מאיסוף המתנות אפשר לקנות לסנטה עוגיות ומטעמים ולהעלות על לחייו השמנמנות חיוכים. 
- באבאלס כריסטמס: במקום לירות בכדורים הרגילים, מופיעים על המסך קישוטי חג ומתנות אותם צריך לפוצץ בעזרת השימוש בצבעים הנכונים. קעיון מקסים אבל לדעתי המשחק לא יותר מדי מאתגר, אפילו לא בשלבים מתקדמים יחסית. 
נראה לי שהיה אפשר לדאוג למספר רמות קושי, מה שיצור עניין למשך יותר זמן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה