יום חמישי, 10 בינואר 2013

משחקי חיות ברשת 2

בפוסט הקודם נתתי לכם קמצוץ של משחקים ברשת שסובבים סביב נושא החיות, בגלל שיש לא מעט משחקים כאלה שקיימים, החלטתי להמשיך את הפוסט הקודם ואת הסקירה שלהם ולתת מידע על עוד מישחקים שעוסקים בנושא הכה מתוק וחשוב הזה, בעלי חיים.
אני כמובן חושבת שהדרך הכי טובה (בעיקר עבור ילדים) להכיר בעלי חיים היא לפגוש אותם ישירות. לא חייבים לאמץ בעל חיים, אפשר לקחת כלב או חתול לאומנה לזמן מוקצב או אפילו ללכת ולהתנדב בכל מיני מקומות שעוסקים בהצלת בעלי חיים. יש המון חיות שזקוקות לחום והאהבה וזה תמיד ערך מוסף וחשוב עבורנו בני האדם. יש המון מחקרים שהראו קשר בין מצב רוח טוב לקרבה לבעלי חיים ואני יכולה להבין אותם ממקור ראשון.
אז לעניינו:
-שלוש פנדות: הפנדות המתוקות נחטפו על ידי פיראטים רעים. התפקיד שלנו הוא לעזור להם לברוח מהכלוב והספינה. אחד המישחקים החמודים שנתקלתי בהם. ממש מאוד ידידותי, הפנדות חמודות, הקולות רקע מצחיקים, מעביר את הזמן בכיף גדול! מאוד אהבתי שהעלילה מתפתחת ושהפנדות מגיעות כל פעם למקום אחר.
-עולם הצפרדע: הצפרדע צריכה לקפוץ ממקום למקום בביצה בלי ליפול למים. המשחק לא ממש אמין בהתחשב בזה שצפרדעים יכולות לשחות ולוקח לזמן להבין את המיומנות הנדרשת.
-הבדלי חיות: משחק ' מצא את ההבדלים' די סטנדרטי, אבל עם חיות. חמוד, מתאים לילדים, אבל מעט מאתגר (לקח לי זמן מה למצוא את ההבדלים בחלק מן התמונות).
-סנייק פירות: אני מודה שסנייק הוא אחד המשחקים האוהבים עליי מאז ומעולם, הייתי משחקת שעות בסנייק שהיה בנוקיות הישנות של פעם ואני עד עכשיו שומרת למשחק אמונים. אני אוהבת את הסנייק פירות כי הזמן תגובה של הנחש טוב (מה שמבאס לפעמים במשחקי סנייק אחרים) ואני אוהבת את הרעיון של אכילת הפירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה