יום שלישי, 1 בינואר 2013

משחקי רופאים ברשת

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני תמיד רציתי לשים על עצמי חלוק של רופאה בתור ילדה קטנה ולהציל חיים. היתה תקופה שממש הייתי בטוחה שזה המקצוע העתידי שאני הולכת לעסוק בו. במשך הזמן הבנתי שזה לא ריאלי כל כך ושיהיה לי קשה להיות רופאה בהתחשב בכך שאני מתעלפת כל פעם שאני רואה דם, מזרק או מריחה ריח של בתי חולים.
אבל עולם המשחקים פתוח לכולם, גם לחולמים.
והנה כמה משחקים ברשת שעוסקים ברפואה ואני ממליצה עליהם בחום:
-ניתוח עיניים: אני לא יודעת עד כמה התהליכים שמתוארים במשחק קרובים למציאות, אבל הוא בהחלט נותן תחושה ריאליסטית. אנחנו מקבלים את הפטנציאטים ממש מהשלב הראשון, מגלים לנו מידע רפואי עליהם ואנחנו צריכים לנתח אותם. החל מלטשטש אותם לפני הניתוח ועד הניקיון והחתכים עצמם. אני חייבת לציין שזה היה כל כך ריאליסטי שהצלחתי לחטוף בחילה קלה במהלך המשחק. המוזיקה ברקע מעולה וממש מכניסה לאווירה והמשחק על זמן ואפשר לראות ברקע את השעון מתקתק. אני לא יודעת איך רופאים עומדים בלחץ הזה! אחד מהמשחקי רופאים הכי משובחים שיצא לי לראות בזמן האחרון.
-רק בריאות: ברק בריאות אנחנו מגלמים אחות שצריכה לעזור לרופאים לטפל בחולים השונים. מכוונים אותם בין העמדות השונות ושימו לב שיש 2 קומות, אני פספסתי את זה בהתחלה ולא הבנתי מה בדיוק הפציינטים רוצים.
-רופא שיניים: משחק חמוד ביותר שמאפשר לנו לגלם את רופא השיניים הכי נחמד שיכול להיות. עומדים לרשותנו כלים ואנחנו צריכים להעניק טיפולים, כל פעם מחדש בהתאם לבעיה שיש למטופל שלנו.
בשורה התחתונה, כנראה שלא צריך ללכת ללמוד רפואה 7 שנים בשביל להיות רופא, מספיק לפתוח את המחשב ויש לנו בית חולים שלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה