יום שני, 7 בינואר 2013

משחקי חיות ברשת

יש משהו יותר חמוד מחיות? אני מאוד אוהבת לראות חיות, ללטף חיות, לגדל חיות, ציורים של חיות, תמונות של חיות וכן, גם משחקים של חיות. מגיל קטן היו לי לפחות שני כלבים בבית, עכשיו יש לי גם שלושה חתולים ותוכי שאימצתי. אני מתנדבת בבית מחסה לחיות ואנשים שמכירים אותי יודעים שאני לא יכולה להעביר שעה שלמה בלי להזכיר בעלי חיים לפחות פעם אחת או פעמיים. לשמחתי יש אינסוף משחקים ברשת ששמחים להגדיל את האובססיה שלי לבעלי חיים.
אני רוצה להמליץ לכם על כמה מהמישחקים שנתקלתי בהם בזמן האחרון:
- מגדל הכבשים: המטרה של המשחק היא לבנות מגדל של כבשים ולמנוע ממנו להתמוטט. המשחק דורש מחשבה ואני לא חושבת שיהיו כל כך פשוט לקטנטנים, אפילו לי לקח לא מעט פעמים של נסיונות עד שהצלחתי לעבור את השלב הראשון.
אני חושבת שהמשחק הזה הוא קצת פספוס, הם לקחו את החיה הכי חמודה שיש (כולן הכי חמודות שיש), אבל הממשק רחוק מלהיות חמוד והמוזיקה קצת מעצבנת.
- חיות ומספרים: משחק חמוד שמטרתו למצוא בעזרת זכוכית מגדלת מספרים שמסתתרים בין החיות. המשחק דורש סבלנות, אין התפתחויות מדהימות בעלילה והוא בהחלט לא מתאים לאנשים עם בעיות ראיה, אפילו לי יצאו העיניים והתגלגלו מחוריהן.
- מייק אובר לפודל: למי שתוהה, אני את הכלבים שלי לא מעבירה מייק אובר וגם לא סדרת טיפוח. פעם בשנה הם עוברים מקלחת (אלא אם כן הם החליטו לעשות משהו שגרם להם להיות מאוד מסריחים בזמן אחר בשנה) ותספורת כדי להקל עליהם את הקיץ החם. אבל מייק אובר לפולד מאפשר לנו להשתעשע קצת. במשחק אפשר לשנות את הכלב, לשים לו אקססוריז כמו קולר או כובע ואפילו להדפיס לאחר מכן את הכלבלב שיצרנו. יש לי הרגשה שילדים קטנים ימשכו למשחק הזה יותר ממני. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה