יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

משחקי תפקידים ברשת

אני מאוד אוהבת משחקים ברשת ואם יש ז'אנר שאני אוהבת במיוחד זה משחקי תפקידים. 
זו ההזדמנות שלי להגשים את כל החלומות הפרועים שלי ביותר, לטפל בתינוקות, לעבוד במכבסה, לבשל, לארגן חתונות, להיות נהגת מונית, לנהל מלון ובעצם לעשות כל דבר שהוא שונה לחלוטין ממה שאני עושה ביום יום (אם להתעלם מזה שגם בבית אני מטפלת בילדים, עושה כביסה, מבשלת, מארגת אירועים ומסיעה את הילדים או ההורים לכל מקום שהם צריכים להגיע אליו).

אז הנה כמה משחקים שאני ממליצה עליהם:
-מעון לתינוקות: האמהות מצלצלות בפעמון הגן והמטפלת נדרשת לאסוף מהן את הקטנטנים ולטפל בהם. האכלות, החלפות של חיתולים, משחקים משותפים. משלב לשלב יש יותר ילדים שצריך לדאוג להם ויותר דרישות של הילדים שצריך למלא. כך שהמשחק הופך יותר ויותר מאתגר במשך הזמן. 
-נהג אמבולנס: יש מישהו שלא רצה באיזשהו שלב בחיים שלו להציל אנשים? הנה ההזדמנות. 
במשחק נהג אמבולנס, אנחנו נוסעים באמבולנס בכביש, המטרה היא לאסוף כפתורי מהירות, בריאות וכדומה ולהגיע לקו הסיום כמה שיותר מהר (תשתדלו לא לפגוע במכוניות האחרות על הכביש).
-במעון לכלבים, משחק שמתאים גם למבוגרים וגם לקטנים, יש כלבלבים קטנים וחמודים שיש להם בקשות שאנחנו צריכים למלא. להביא להם את העצם או המשחק, פשוט, אבל גם פה הקושי גובר כשמתקדמים בשלבים.
-טיפול ספא הוא מצד אחד משחק מאוד חמוד ומצד שני הוא נראה לי כמו מקצוע נוראי. לטפל בלקוחות בספא זה זוועה, הרי לספא אנחנו הולכות בשביל להתפנק ובשביל שיתפלו בנו, לא? כנראה שמישהו צריך לעבוד בזה. 
בכל מקרה, בספא אנחנו מטפלות בלקוחות כשבכסף שאנחנו מרוויחות אנחנו יכולות להשתמש לשדרוג המקום. חמוד ביותר אם כי המוזיקת רקע קצת מטרידה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה