יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

משחקים ברשת או בסמארטפון?

מאז שאני מחזיקה ברשותי סמארטפון, אני משחקת הרבה פחות משחקים ברשת.
כשהייתי מאוד משועממת או עייפה הייתי שמה לי איזה אחד מאינספור המשחקים הממקרים שקיימים ופשוט מנקה את הראש, בעיקר לפני השינה.
היום יש לי אינספור משחקים בסמארטפון והלהיט הוא שאני יכולה לקחת אותם איתי למיטה בגלל שהמכשיר כל כך קומפקטי ונייד, אז אני פחות מוצאת את עצמי מול המחשב.
אחת הסיבות שאני מעדיפה משחקים ברשת מאשר בנייד היא שהרבה יותר נוח לשחק עם המקלדת והעכבר של המחשב מאשר עם המסך מגע.
בהתחלה מאוד התלהבתי מהמסך מגע, אבל ככל שהזמן עובר אני מבינה שיש פה גם דברים בעייתים ולא רק מתנות...
האצבעות והמפרקים שלי מתחילים לכאוב אחרי זמן מה של משחק, מאוד קשה לשחק בדברים שדורשים מוטריקה עדינה במיוחד והעיניים שלי עומדות להתגלגל מחוריהן מרוב בהייה במסך הקטנצ'יק הזה. זה עוד לפני שהתחלתי לדבר על כך שאי אפשר לשחק כשהידיים לחות, מזיעות או מלוכלכות קלות ושכל פעם שאני שוכבת על הגב במיטה ומשחקת בסמארטפון אני תמיד נרדמת באמצע וכל החבילה המתכתית הזאת נופלת לי ישר על הפרצוף המופתע והישנוני שלי.
אני חושבת שצריך להמציא שיטה להעביר את המחשב למיטה. מחשב שירד מהתקרה אולי ומקלדת שתצא עם זרוע מהקיר ויאפשרו את כל היתרונות של משחקים ברשת עם הזמינות והניידות של הסמארטפון. גאוני, לא?
בכל אופן, יש מגמה חדשה שמשחקים שהתחילו כאפליקציות לסמארטפונים מגיחות לרשת וההפך, משחקים שהתחילו ברשת כמו באבלס ואחרים מגיחים בכל מיני גרסאות כאפליקציות לסמארטפונים. אני חושבת שזה מאוד נחמד שאפשר להתנסות במשחק בשתי הדרכים ולהחליט מה יותר נוח וכיף לנו.
לדוגמה, את התנין באמבט עם המים אני יותר נהנית לשחק במיטה עם הסלולרי, אבל את באבלס אני מעדיפה על המסך של המחשב. מה אתם מעדיפים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה