יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

משחקים ברשת תחת אש

אני בהתחבטות מאוד גדולה לגבי המקום בחיינו שתופסים משחקים ברשת ובכלל גלישה ברשת בזמנים משוגעים אלו.
אני זוכרת בתור ילדה כמה פחדתי לשמוע מהטלוויזיה את הדיווחים על פיגועים ועל המלחמות וכמה ההורים שלי ניסו למנוע ממני להיות חשופה לכל האלימות והמראות הקשים.
אז מצד אחד שאני חושבת שזה נהדר שאנשים בכלל וילדים בפרט יכולים להעסיק את עצמם היום בסרטים או במשחקים בתוך המקלטים ושהזמן עובר בנעימים. אפשר לבחור איזשהו משחק סוחף ולזרום איתו בשעות הקשות.
אני יודעת שבהרבה מהמקלטים יש מחשבים וגם גישה לאינטרנט (בכל זאת, ישראל שנת 2012, גם ביטחון וגם הייטק!) ושמחה על כך. נראה לי שמזמן עברנו את זמני הרדיו.
מצד שני, כבר אין ממש התנתקות מהטלוויזיה והמחשב כמו בזמנים עברו לטובת השש בש והטאקי עם החברים במקלט.
החברה כבר לא ממש עוטפת ולפחות לתחושתי האישית, דרך המחשב עוברים בעיקר הפחדים ופחות ההרגעה, מה ששונה מאוד מהתחושת שמאפשרת האינטרציה של ה"ביחד".
בכל מקרה, אם כבר אתם מחליטים שהיתרונות עולים על החסרונות (ייתכן בהחלט!), אני מציעה לבחור מישחקים שעושים טוב על הלב, לא משחקי מלחמה או משחקים אלימים אחרים. יש המון משחקים חמודים ברשת שאפשר להעביר איתם את הזמן. 
אני מאוד ממליצה על באבלס, אחד המשחקים הגאוניים לדעתי שהאנושות ידעה.
מדובר על תותח (הפעם הוא מוציא בועות, אז הכל בסדר), שיורה בועות בצבעים שונים לעבר ענן של בועות שנמצא על המסך. 
המטרה היא לפוצץ כמה שיותר בועות באותו הצבע. יש כל מיני סגנונות וגרסאות שונות למשחק וכל מה שנותר לנו לעשות זה לבחור איזה מהגרסאות אנחנו הכי אוהבים ורוצים להעביר איתה את הימים המאתגרים שאנו חווים במדינתנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה